Følgere

lørdag 22. desember 2012

Jul

Vi har laget julekurver, og noen ganger blir man rett og slett litt hektet... En hyggelig aktivitet som passer for de fleste, og mønster finnes på nett. Vi brukte en bok om papirklipp.

For et par år siden forelsket jeg meg helt i disse julekulene fra Lisbeth Dahl, men jeg fant liksom aldri noe sted å henge de opp- de har ligget på fat for å glede meg, men i år har de kommet opp i luften.

De henger luftig på en trollhasselgren over peisen, og jeg er fornøyd med resultatet.

Rart hvor lang tid det av og til tar å klekkeut enkle ideer...

Vi er ganske klare for jul, og snart skal julekakene komme i boksen.
Lykke til med din inspurt.
Takk for at du tittet innom.
Klem Hilde

3 kommentarer:

  1. Hei Hilde:)
    Fantastiske julekurver! Er så imonert over dere som brette slike flotte kurver:)
    Og trollhassel med glass og enkel pynt er også en av mine favoritter...sååå dekorativt:)
    Ønsker deg en god jul og alt godt for det nye året:)

    SvarSlett
  2. Så mange fine fletta kurver dere har laget:)
    Morsomt med utradisjonelle farger.

    SvarSlett
  3. Quality articles or reviews is the key to interest
    the people to pay a quick visit the web site, that's what this web page is providing.

    Also visit my site - abercrombiebe.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails