Følgere

mandag 4. april 2011

Puter i blått og brunt...

Jeg fortsetter den blå og brune perioden med tre puter etter mønster fra Bente Tufte.Koser meg med å brodere de nå. Den stripete puten er ferdig, og venter på montering. De to andre putene er det noen timer med arbeide igjen på... Desverre blir fargene ikke helt som de skal i blitz lyset, men jeg skal ta bilder i dagslys når de er helt ferdige...
 Denne vannkannen har jeg brukt på en blå stjerneformet duk som ble laget i forrige måned. Jeg håper at dette da blir som et sett, selv om den blå duken er i en helt annen blånyanse.
Jeg synes blomsterrankene er hyggelige, men det blir mange repetisjoner med de samme broderiene.
 Puta med stjerne skal jeg spare til påskeferien - håper jeg kan kose meg ute i solveggen med dette arbeidet...
Ønsker deg en god start på uka - kanskje du også får rom for litt kreativitet ?
Takk for at du titter inn til meg - det setter jeg stor pris på!
Klem Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails