Følgere

fredag 2. september 2011

Hurra for gode formingslærere

Denne uken kom sønnen min hjem med stjerner i øynene . Mamma, jeg har sydd på symaskinen på skolen og læreren sier jeg er flink! Han var så lykkelig... Kan ikke vi sy noe i sammen ???  Han er heldig og har to veldig dyktige formingslærere, der den ene til og med er utdannet skredder i bunnen. Han skulle tenke litt på hvilke farger han ønsket seg, og så - til helgen skulle vi sy.

I dag har han valgt stoffer. Han liker sterke og klare farger, så det ble rødt, blått og grønt. Jeg har kuttet de opp i kvadrater på 5x5 inch. I morgen skal vi sy...

Skal bli spennende å se om jeg er like tålmodig som formingslæreren...
Takk for at du titter inn til meg.
Klem Hilde



4 kommentarer:

  1. De er flinke de to damene der ja. Gleder meg til å se hva du og Mathias tryller frem;-).

    SvarSlett
  2. Så flott da! Blir nok noe fint av de stoffene han har valgt seg. :)

    SvarSlett
  3. Gode formingslærere er bra å ha,likeså ei mor som liker handarbeid :)
    Kos dere med syinga og god helg :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig hærlig! De kan virkelig det de driver med :) Og så koselig med et felles-prosjekt.
    Blir spennende å se resultatet :)
    Nyt helgen!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails