Følgere

mandag 5. september 2011

Lapper til noe stort ?

I bladet My Quilt står det oppskrifter på ulike blokker som til sammen skal danne et teppe- Jeg vet ikke hvordan teppet blir når det er ferdig, og ikke har jeg tenkt til å lage det teppet heller... Jeg skal lage mitt teppe. Har mange ulike sticheries liggende som er nesten ferdige, men er usikker på hva jeg skal bruke de til. Nå har jeg fått en plan...

Velger meg ut de blokkene hos My quilt som jeg synes er finest, og skal i sammen med kvadrater og mine broderier få det til å bli et teppe - det er i hvertfall håpet...

Blokkene er gøy å sy! Laget tre i går, og håper å bli helt ferdig med vinduskarmen over i kveld... Har litt jobb å pussle med også.

Håper du har hatt en fin start på uka!
Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

6 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli et nydelig teppe!
    Så flink gutt du har!!

    SvarSlett
  2. Kjenner jeg deg rett blir det nok riktig så bra :)

    SvarSlett
  3. Fine lapper,skal bli spennende å se hva det blir tilslutt :)

    SvarSlett
  4. Ååå,dette ser spennende ut,gleder meg til å følge med.Morro å lage sitt eget teppe med inspirasjon fra andre.Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Det var mange flotte lapper. Det ser veldig gøy ut!

    SvarSlett
  6. Du er SUPERFLINK!
    God helg og klem♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails