Følgere

onsdag 5. august 2009

Rips og solbær saft


Hele familien var i sving for å høste våre to rips og solbær busker. 6 kilo rips og 5 kilo solbær ble høstet inn, mens ungene skar grimaser og smakte på ripsen...




Mathias har tatt bilde av mamma som for første gang figurerer på bloggen...















De hyggelige flaskene er fra Ikea...






Nyinnkjøpte høstplanter har sneket seg med...







Resultatet ble 3 liter solbærsaft.









Og 5 liter rips saft, så nå er det bare å drikke hjemmelaget saft uten en eneste E...


























Skikkelig husmor med hjemmelaget saft og nybakt brød... Ikke rart mannen som var innom for å kjøpe tvillingvognen vår kastet lange blikk på kjøkkenbenken kanskje... Nybakt brød lukter himmelsk synes jeg!
Hilde



5 kommentarer:

  1. Det så virkelig delikat ut! også må jeg si jeg humra over at barna smakte på ripsen med skjærende ansikt ;)

    SvarSlett
  2. Nybakt brød er det beste i hele verden!
    Jeg er ikke flink til å bake brød selv, men kanskje jeg burde fått meg selv i bakemodus litt oftere, det er jo såååå godt;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  3. Oj, så duktig du är!! Bakar och gör saft = riktig husmor :)
    Hembakat bröd och egen saft det finns inte bättre, då vet man vad man äter och dricker och inga onödiga konserveringsmedel.
    Fina bilder!
    Må gott! Kramen / Bea

    SvarSlett
  4. Rips og solbærsaft er nydeleg :)
    Så fine flasker du har. Fine bilde der fargen kjem vakkert fram.

    Nybakt brød både luktar og smakar herleg :)

    SvarSlett
  5. Du verkar verkligen ha en drömträdgård.
    Ha det gott
    Annika

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails