Følgere

søndag 11. desember 2011

Julevindu

Så har det blitt jul i vinduene i kjellerstua også. Det er 3. søndag i advent og vi kjenner litt på at julen nærmer seg. Det er på tide å bake pepperkaker og kanskje et slag til eller 2. Vi er ikke storspisere av julekaker, men litt må en jo ha.

Det er hyggelig å tenne alle lysene mens julekalederen setter oss i julestemning.

Sinkhusene gir spennende skygge effekter. De er fremme hele året, men har flyttet seg til en ny plass i anledning julen.

Denne engelen svever over husene og er et juleinnslag.
Nå skal jeg kose meg på syrommet. Julegavene er snart i havn, og det blir mange myke gaver. Lageret av stoffer er rikholdig, så det er gøy å bruke noe av det.
Er du i rute til jula da? Jeg synes ikke det er så stressende, men kanskje det er fordi jeg ikke skal bake så mye, og de fleste gavene er i hus? Skal bare skrive julekort så er mye gjort.
Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fin start på den nye uka.
Klem Hilde

8 kommentarer:

  1. Koselige bilder Hilde. Ha en fin uke på jobb. Vi sees såvidt onsdag;-),

    SvarSlett
  2. Hej!
    Här var det stämningsfullt och vackert i advent!
    Ha en fortsatt fin julförberedelse!
    Kram /bea

    SvarSlett
  3. Så koselig julestemning du hadde, det e nu ei trivelig tid dette her, med lys inne og ute, og duften av nybakst.
    Ha ei trivelig advent, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  4. Så julefint det har blitt i kjellerstua :) Lykke til med øvinga i morgen!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin julestemning! Ha en fortsatt fin adventstid!
    Stein

    SvarSlett
  6. Flott pyntet i kjellerstuen din:)
    ...Og jeg stresser ikke...bare koser meg med det som skal gjøres...tar litt om gangen og det jeg har tid til:)
    Hilde...du er da den skjønneste...dine varme ord som du overøser meg...takk:)))))
    God mandag:)

    SvarSlett
  7. Skikkelig stemning,herlig!! Jeg er i rute,men dagene flyr allikevel..
    Klem♥

    SvarSlett
  8. hei :)
    flotte julebilder!
    jeg er godt igang med julen, har bakt litt i dag. vi er heller ikke storspisere men må jo ha litt;)
    julekortene er jeg også nesten ferdig med!, og nesten alle gavene :)
    klem :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails