Følgere

onsdag 2. juni 2010

Dyrbar skatt

Denne lille vasen har mannens Morfar laget, og det er ekstra hyggelig å kunne fylle akkurat den med forglemmegei og hagens første og eneste liljekonvall. Jeg har ventet på dem i flere år nå, og håper virkelig at jeg ikke har satt det hele på spill ved å plukke dem... Vil så gjerne nyte den vidunderlige duften.
Anbefaler varmt bladet tredgård och blommor - det ser ut til å komme 3 blader i år. Masse vidunderlig vakkert hage stoff for både liten og stor hage. Her blir man virkelig inspirert!

Mynten min har nå kommet opp, og jeg er flink til å knipe den og nyte kopper med myntete hver dag. Mynte er jo rene ugresset, men duften og smaken er utrolig god - kanskje mest fordi det er min egen te, og den får jeg bare i en begrenset periode...


Bjørka står nå med store blader, og snart vil det rassle lett i dem når vinden får dem til å danse.




Synes dette er så nydelig. Fargen på forglemmegei er en favoritt i hagen! Kan ikke helt se for meg hele rom i denne fargen, men i små posjoner er den bare vakker...
Håper solen skinner hos deg!
Klem Hilde



9 kommentarer:

  1. Så fine bilder,Hilde!!Har mynte i hagen jeg også,fått av enkollega i fjor,gir deilig te!!
    Travle tider ja,men herlige også!! Kos deg med deres 7...:-)
    klem♥

    SvarSlett
  2. Sola har vørt her også i dag, ja, får håpe det varer! Så flott å ha en såpass gammel vase - den må dere passe godt på!
    Nydelige bilder i bloggen din!

    SvarSlett
  3. Vilken söt liten vas och vilken vacker bild. Jag älskar blått! Ja, då har du snart inga barn kvar på dagis/barnhage. Nästa år går väl alla tre i skolan. Här slutar våra barn skolan om en vecka. Astrid går kvar på dagis hela juni då jag arbetar. kram Stina

    SvarSlett
  4. ååå så nydelig en vase,pass godt på den,,vakker.
    ja elsker de bladene jeg å,ble så glad det stor det kom et til i sommer,
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. hei igjen.
    jeg tok med meg din katt til din side,dan var så artig der den titter etter pekeren,
    håper det er greit?
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Det er koselig å plukke inn fra hagen. Og det er noe av gleden ved å ha en hage, synes jeg.
    Og så kjekt med en vase som er laget i familien. Slike ting får en helt egen betydning :)

    Så koselig at du fant veien inn i bloggen min :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Här firas studenten väldigt mycket med stora fester för släkt och vänner. Det är trevligt. Men tyvärr är vi ju dåliga på att fira nationaldagen som det är i dag. Kram Stina

    SvarSlett
  8. Vi firade Astrid i går så det är skönt att slippa det i dag då jag känner mig ledsen. Kram Stina

    SvarSlett
  9. Åhh, så søt en vase, og buketten med blå blomster er bedårende!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails