Følgere

tirsdag 26. oktober 2010

En Deilig dag...

Tirsdager slutter jeg tidlig for å kunne hente ungene - og det er veldig godt! Vi får god tid til å lage middag i sammen, og i dag har vi også bakt rundstykker. Ungene har trillet og formet, og synes det er veldig stas. Små hender i ivrig arbeid.
Linnea har nå mistet begge fortennen, og det er gøy! I går kveld vridde hun ut den siste fortanna, og i løpet av natten kom tannfeen på besøk. Hun var litt skuffet over at det var så få penger, så nå sparer vi på kronsetykker - da fyller det bedre i det bittelille glasset...


Oups - dette ble da veldig klissete, men absolutt gøy... Og vi har da såpe og vann...

Se hva jeg har laget... Nå skal rundstykkene stekes, mens ungene er på trening... Så blir det kveldsmat etter at barmarkstreningen er over - vi venter i spenning på et skikkelig snøfall! Det dufter deilig her - tenk om man kunne spre lukt!!! Nei, jeg får svinge vaskekluten mens far og barn løper i skogen...



Håper du får en fin kveld! Takk for at du titter inn til meg - legger du igjen et lite spor kan jeg besøke deg, og det synes jeg er veldig hyggelig.
Klem Hilde




9 kommentarer:

  1. Hei Hilde :-) Så mange fine bilder du har her. Alltid hyggelig å titte innom bloggen din. Ha en fortsatt fin uke. Endelig kan jeg også skrive noe her :-)) Hilsen Margret.

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder. Og nybakt lukter så herlig...

    SvarSlett
  3. Ingenting er så artig som å få bake og nyte lukt og bakst etterpå,her er det barnebarn som maser om å få bake når de er på overnatting,ellers må jeg bake alene.Kos dere med nybakte rundstykker :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig dag dere har hatt, med baking og tidlig hjem fra skolen. :) Slike dager er gull verdt.

    SvarSlett
  5. Ingenting som lukter så godt og hjemmekoselig som nystekt gjærbakst :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Sånne stunder... det beste som er!! LIke glad hver gang vi bruker tiden sammen på den måten!!Kjempefine pulsvanter under!!
    klem♥

    SvarSlett
  7. så koselig å ha slike stunder sammen med barna.
    Klem Igi

    SvarSlett
  8. Grattis i efterskott måste jag säga först! Hoppas att du fick en fin födelsedag! Härliga bilder på barnen. Det är så fint med tandlösa barn, mindre fint med tandlösa vuxna:) Ni har fått mycket besök av tandfén. Hoppas hon har lite pengar kvar till systern tappar sina. Kram Stina

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails