Følgere

søndag 27. februar 2011

Vinterferie!

 Så er snart årets vinterferie over for oss. Vi har hatt en deilig uke på hytta med full vinter. Da vi kom hadde vi -18 grader, og ved avreise viste gradestokken -2 grader, så det har vært en stor variasjon. Det har vært alle typer vær, med sol, snø, skyer og tåke. Ungene har storkost seg med masse utelek med gode venner - og da blir jo ferien fin.
 På vei til hytta ble det handel av litt mere blått, og servietter ble til duker, og fløtemuggen en fin vase. Denne blåfargen passer fint inn på hytta synes jeg. Til uka skal jeg jakte på en blå løper som desverre var utsolgt der jeg fant mine nye skatter...
 Godt med litt vårfølese inne når snøen ligger meter høy rundt om hytta. Et herlig vintervær har vi hatt i årests vinterferie.
Nå skal det heies på skigutta, og en svært så sår hals skal pleies inne, mens resten av familien går på skøytetur.
Takk for at du titter inn til meg!
Klem HIlde¨

7 kommentarer:

  1. Her starter ferien nå. Og ski starter straks på Tv-n;) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra hytten.
    Har ingenting i GG enda, men den nye kolleksjonen som du viser er så nydelig.
    De hadde ikke fått den enda på butikken her,
    men jeg håper den kommer snart.
    God bedring med halsen!
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Ja det er deilig med ferie, synd det går så fort!
    Nydelige bilder du viser.
    klem

    SvarSlett
  4. Deilig med ferie ja. Di har anskaffet deg litt Grenn gate du også ja:-). Her venter en skikkelig avslappende ferie. Mulig jeg stikker innom skolen på onsdag siden jeg skal til Oslo da. Kos deg med siste rest av ferie.

    SvarSlett
  5. Jeg kom meg frem, på beina :) Hyggelig å gå sammen med en haug med folk oppover til Kollen! Veldig gøy å ha vært der, selv om man ser mye mer på tv ;)
    Den mugga var kjempefin, mulig jeg må herme!
    God bedring :)

    SvarSlett
  6. Åh, så lekker duk og mugge!
    Herlig farge,slik mugge har jeg også lyst på, sukk så vakker:))
    Vinterferien er straks over her også,har hatt fine dager:)

    Ønsker deg en flott kveld og ny uke!

    SvarSlett
  7. Høres ut som en deilig ferie for hele fam.
    Så koselig pyntet på hytten ,den muggen er jo bare så koselig!
    Tenker den blir å finne hos mange..ønske ..ønske..
    God bedring med halsen,håper du snart er frisk igjen.
    Ha en fin uke godt uthvilt etter vinterferien!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails