Følgere

søndag 6. februar 2011

En kakeform i ny drakt...

 Denne skjønne lille inspirerende boken har nå fått et ferdig produkt. I dag ble nålputen min klar. Har brodert på den et par dager, men i dag var det klart for montering.
 Dette er en stor sandkakeform som jeg har kjøpt hos Kathrines Quiltestue. Den ferdig stappede nålputa passet perfekt oppi formen. Pongpongene er festet med limpistol, og det er nålputa også.
 Jeg synes den ble veldig søt - må rydde syrommet nå så den kommer til sin rett...
 Neste prosjekt blir ei lita veske - skal bare forstørre opp mønsteret først...
Vil du sy en slik, selger kathrinesquiltestue.blogspot.com mønsteret.
Håper du har hatt en fin helg - det har jeg. I dag har jeg fått sydd mye, og det setter jeg stor pris på. Har begynt på en blå duk, og satt sammen tulipanteppet mitt, så det er quilteklart... På tirsdag er det møte i quiltelaget, og det er alltid trivelig.

Takk for at du titter inn til meg - legg gjerne igjen et lite spor, så kan jeg titte inn til deg. Ønsker deg en god start på ei ny uke.
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. hei,
    men å flink du er, denne var nydelig,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt!
    Nyt søndagskvelden!
    Klem

    SvarSlett
  3. Den var søt, ja! HA en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Nydelig, så flink du er!
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Ta en titt inn til meg, der ligger en hilsen til deg ;)
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails