Følgere

onsdag 30. mars 2011

Lykke på vaskerommet...

 I natt skjedde det det uhell, som gjorde at Linnea`s elskede Lillebanse måtte en tur i vaskemaskinen. Det er med skrekkblandet fryd hun sendes på ullvask og lite sentrifugering. Kjenner at pulsen er høy når jeg titter inn i glassdøren for å se om hun fremdeles er like hel, og heldigvis - hun klarte en tur til... Hvilken lykke!!! Hun er over seks år gammel frøken Lillebamse - valgt av eieren da hun var 7 mnd gammel i lekebutikken - ble vist mange bamser, men denne holdt hun fast ved - fikk nesten ikke betalt den, og siden har Lillebamse fulgt oss i tykt og tynt.
 Vi er inne i en lei periode med omgangssyke - ikke noe å blogge om akkurat, og gøy er det heller ikke. Huset trenger en skikkelig vask fra topp til bunn, men her ligger vi på hver vår sofa og er heller bleke. Både mor og datter er slått ut.
 Har brukt litt tid på vakerommet de siste dagene, og da er det jo greit at det er litt hyggelig å være der ned... Potten har jeg arvet fra mine besteforeldre, og jeg husker at den stod under sengen da jeg overnattet som lita jente, og ja, den ble brukt...
Lengter etter lukten av frisk såpe - en flaske durance med litt pynt står å roper på meg, men det blir neppe i dag...

Håper du får en god dag, med litt hverdagslykke.
Takk for at du titter inn til meg, det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

6 kommentarer:

  1. Ønsker dere en riktig god bedring. Håper ikke de andre blir smittet av dere. Hilsen Margret.

    SvarSlett
  2. Nå får du noe å blogge om Award fra bpde Marta og meg!!!

    SvarSlett
  3. Så bra at bamse overlevde en tur i vaskemaskinen :-)
    Usj omgangssyke er ikke noe særlig :-(
    God bedring til dere :-)

    SvarSlett
  4. Bamse ble nok rein og fin . skjønner godt du var nervøs, men som regel tåler de en omgang i vaskemaskinen:)
    Regner med dere er friske nu av omgangsyken.
    Ha en fin dag, Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  5. Nydelig liten bamse!
    God bedring til alle sammen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Uff, kjedelig å være syk...God bedring til dere! Sender deg en award som du kan finne på bloggen min!
    Klem fra Berit

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails