Følgere

mandag 27. juni 2011

En deilig sommerdag...

Ripsen er full av bær, og har nå fått hårnettet på for å beskytte de sure små imot fugler som kunne tenke seg en forfriskning.

I år har Victoria-plommetreet mange plommekart, og vi har hengt på et digert nett, som ligger som et skjørt rundt bunnen av treet - godt festet så ingen skal vikle seg inn, men det var et stort nett til et ikke fult så stort tre...

Også solbærene er på gang.

Lykke er å kunne spise frokost ute i hagen... Det er akkurat som om brødskivene smaker bedre ute :-)

Takk for at du titter inn til meg - det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

6 kommentarer:

  1. Deilig med sommer ja. Sees om litt:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige sommerbilder du viser, både av frukt og dine skjønne jenter!
    Ønsker deg en fin sommerdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. flott å se alt som vokser!
    ja det er virkelig deilig ute ( når sola først er fremme)
    naboen min har også et victoriplomme tre som står med masse grønne blommer, så blommer blir det på meg også :) (de klarer ikke spise alt selv, så jeg får forsyne meg så mye jeg vil :) )
    ha en fin dag!
    klem:)

    SvarSlett
  4. Ja trasten ribber fort et ripsbærtre :O.
    Så klart smaker frokosten bedre ute ;-D
    kos deg.

    SvarSlett
  5. Her har vi også sure grønne rips og solbær, skjønne bilder av dattra di , det e sant at maten smaker best ute om sommeren, ha en fin dag hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  6. Hej!
    Viss tär det mycket godare att äta ute :)
    Plommonträdet ser ut att ge fin skörd.
    Söta flickor i somriga klänningar :)
    Ha en fortsatt fin sommar! /Bea!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails