Følgere

lørdag 18. juni 2011

Stauder

Jeg har lenge vært en trofast rose tilhenger, men i år ble rosene erstattet med stauder. Mange av rosene mine frøs ned i vinter, og nå er de erstattet med stauder, og det skal bli spennende å se hvordan dette blir når det gror seg til.

Nå er det mest grønt, men jeg håper jo at det skal bli mere farger med tiden.

Håper staudene jeg har funnet er hardføre nok til sone 4, for det er det i min hage.

Handlet mest på impuls, men tittet på farger og høyder, og tok noen like og noen for å få litt ulike farger.

Det skjer noe nytt hver dag, og jeg er stadig p raske hagevandringer på ivrig jakt etter spirende groblader som møter en ublid sjebne i komposten....
Ønsker deg en fortsatt god helg, og tusen takk for at du titter inn til meg!
Klem Hilde

3 kommentarer:

  1. Du skal se det kommer til å bli så fargerikt og fint så :)
    Og ja, du kjenner nok den mammaen ;)
    Nyt resten av helga!

    SvarSlett
  2. Fine bilder du viser oss, staudene er nu trofaste mot oss, det e så ergelig når vinteren ødelegger plantene våre, ha en fin helg, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Fine billeder.
    Jeg holder meget af stauder og løg planter.Jeg har rigtig mange. De kommer jo år efter år.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails