Følgere

fredag 10. juni 2011

Myntedrømmer

Det er mange gleder i en hage. En av mine er myntebladene som blir deilig te. Her om dagen hadde jeg med en kvast på jobb, men da steilet nesten en av kollegaene mine :-) Han synes det er tøft å jobbe med så mange damer for vi finner på så mye merkelig... Ikke bare bare å være mannlig lærer i barneskolen, men han er en knakendes god kar!
Den skjønne lille duken har jeg fått av ei god venninne - en skikkelig overraskelse kjøpt på en bruktbutikk som var stengt da jeg var i København, men som hun kom seg inn i, og da lå den lille skjønningen i vinduet fremdeles... Duken er bitteliten, men er stor på sjarm...
Om ikke så lenge så vil en av mine favoritter blomstre... Denne herligheten her har jeg fått av en god nabo da hun bygget om hagen sin - ser frem til å få den skjønne duften i nesen.

Sukkermaurene er ivrige gjester på knuppen, og om noen er bekymret er det ingen grunn - maurene skader på ingen måte blomstene - og skal du ta peoner inn er det bare å riste dem litt godt så faller maurene av.

Ungene gleder seg til de første jordbærene kommer... I helgen skal vi luke litt rundt disse godingene om været tillater litt uteliv uten at det kjennes som å sitte i en dusj.
Ønsker deg en riktig god Pinse.
Takk for at du titter inn til meg!
Har du en hagefavoritt?
Klem hilde

3 kommentarer:

  1. Mynte er super godt. I år skal jeg prøve meg på å lage myntegele, godt til kjøttretter. Ha en fin pinse og lad opp til de siste ukene på jobb:-).

    SvarSlett
  2. Mye fint i hagen din :)

    SvarSlett
  3. Ja nu e de mycket fint på g :)
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails