Følgere

onsdag 16. november 2011

Julegavetid

I juleutgaven av my quilt fant jeg oppskrift på denne løperen, og det måtte jo prøves ut. Den er kanskje ikke typisk jul, men hva er egentlig jul... Noen sverger til hvit jul, noen vil ha det rødt, og andre sier ja takk begge deler...

Det viktigste er jo at man finner en stil man liker. Jeg håper denne gaven vil finne et bord den kan trives på... Bakstykkene mine kjøper jeg på Ikea - de har enkle og helt passelige stripete stoffer til mitt bruk.

Det går sakte med sømarbeidet om dagen fordi jeg er forkjølet, men denne ble ferdig i helgen, og en make mangler bare lukkekant.

Er du i gang med julegavene?
Ønsker deg en fortsatt kreativ uke. Takk for at du titter inn til meg - nå skal jeg på bloggreise og bli inspirert...
Klem Hilde

3 kommentarer:

  1. Så søt den er , korselige farger og mønster.
    Klem Marit.

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin :) trenger ikke nødvendigvis alltid å være superjulete!
    God bedring :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    den løperen var lekker!
    gulegaver trenger jo ikke være jul, så de som får den kan jo bruke den året rundt ;)
    jeg er igang med gavene, (har bare de verste igjen, eller de som er vansligst å finne no til heter det vel ;) )
    kloem :o)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails