Følgere

onsdag 3. februar 2010

Så ble det et syprosjekt til meg også...

Lappesøm er noen rare greier... Først tar man stoffer man synes er vakre - kutter de opp i småbiter, for så å forsøke å skjønne hvordan de skal syes i sammen igjen...
Denne vesken har vært et langt lerret for meg. Den ble vels skåret opp i høstferien, så nærmet julen seg, og den kom stadig nederst i bunken, men nå er den klar, og venter bare på lysere tider...

Jeg er godt fornøyd med resultatet - mangler bare en knapp, så er den helt ferdig...




Sitat:
Sommerfugler teller ikke måneder, men
øyeblikk - allikevel har de tid nok.
Ukjent


I morgen skal jeg være hjemme med en syk snuppe, og da skal vi kose oss - mamma har lovet prinsessen en leksjon med skrivedans - hun gikk glipp av det i barnehagen, og heldigvis kan mamma akkurat det - har blitt kurset av den flotte damen i barnehagen - noen goder skal man av og til ha...
Tusen takk for hyggelige kommentarer, og takk for at du titter innom!
HIlde



2 kommentarer:

  1. Så nydelig veske,tror jeg ønsker meg en maken til min bursdag,men det er vel for kort tid ,kansje til neste år?
    God bedring til snuppa,gleder meg til i morgen.

    Glad i deg hilsen mamma

    SvarSlett
  2. Blir imponerad över kreaktiva idéer och väskor. Din vart ju jättefin. Skulle önska jag hittade tillbaka till symaskin, den är där, under berget med ull och annat..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails