Følgere

mandag 12. april 2010

London tur 1

Så har jeg vært på en liten husmorferie til London - byen som har alt! Siden jeg har høydeskrekk ble det ingen tur opp i det berømte hjulet, men det er sikkert en fin opplevelse for de med evnen til å klatre både opp og ned stiger uten pustevansker og tunnelsyn...
London er alt på en gang og en hel masse inntrykk av lyder og bilder som fyller hele deg...






Må innrømme at Covent Garden var en av favorittene - kanskje mest fordi det ikke var så mye bilstøy der, og fordi det var mange butikker helt i min gate av interesser...




LondoN var vår - vidunderlig!!!











MANGE CAFFE LATTE!!!



















Har noen flere bilder på lur, men man kan jo begrense seg litt...
Klem Hilde









3 kommentarer:

  1. Vilken tur du har haft med vädret, blomstrande träd också. Ser så inbjudande ut, är nog en liten anglofil jag också..
    Hoppas du får njuta finväder i morgon också :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har hatt en flott tur! Fikk du handlet noe fint ? :-)
    Vi reiser til London 6 mai, gleder meg veldig! Hvis du har enda flere tips blir jeg glad for det.
    KlemIgi

    SvarSlett
  3. Skjønner at du prioriterte London foran hagemesse på Lillestrøm altså. Så deilig med husmorferie. Ha en fortsatt fin uke:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails