Følgere

tirsdag 9. august 2011

De enkle ting

I sommer har ungene laget en sommerdagbok. Vi har ikke vært flinke hver dag, men av og til har de skrevet eller tegnet det de synes var det beste som skjedde nettopp denne dagen. Dette har vært en veldig hyggelig ting, for det er de små tingene som er de viktigste for ungene. Å finne et fint skjell, å få en fisk på roturen, å kunne krølle seg sammen på strandteppet å vite at man kan bestemme helt selv hva man vil gjøre - bade, fiske krabbe, tegne eller kanskje lese litt Tom og Jerry.... Å lære seg å svømme, å fange en flyndre...

Denne deilige kvelden fikk vi en fin rotur på det speilblanke vannet - vi fikk til og med en veldig liten  fisk...

Deilig fisketur, og godt med et pledd rundt bena :-)
Pappa er fiskehjelper. Jeg som ikke er så glad i å ta av fisken fra kroken ror, og kjenner at det vekker hyggelige sommerminner fra mine sommere i skjærgården.

Håper du har samlet deg opp mange gode sommerminner...
Hyggelig at du titter inn til meg, det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

3 kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut :) fisketur er stas.

    SvarSlett
  2. Så lurt, Hilde!
    Jeg har iallefall samlet bildet og laget fotobok!!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Så god ide at barna lager sommerbok. Denne ideen må jeg huske til neste år.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails