Følgere

søndag 8. april 2012

God påske!

 Gosh - så deilig det har vært med en uke ferie :-) Vi har storkost oss på hytta siden mandag. Deilig vær har vi hatt, og ingen mulighet for skiturer, fordi snøen for lengst har smeltet - slett ikke noe problem for meg det... Ungene har virkelig storkost seg, med mange gode lekekammerater. At ungene har noen å leke med gjør liksom at ferien blir vellykket for oss. Ingen snø på terassen, og bare kos i solveggen. Måtte riktignok finne frem både et og to pledd, men så lenge solen skinte var det godt.
En av de tingene jeg liker best å finne frem for å pynte med er eggene fra Ungarn. Da jeg var liten sang jeg i skolekoret, og vi var på tur til Ungarn. Eggene fra turen har jeg ennå, og de henges i en grein i taket, slik at ingen ved et uhell skal knuse de.

Påskepynt ungene stolt har båret med seg hjem ifra skole og barnehage gjennom årene er det også hyggelig å finne frem, selv om dorullhønene i år fikk hvile seg i skoesken sin. Har du også pynt fra barna var helt små, eller ... Det blir ganske mye etterhvert når man har tre som årlig produserer!

Det er hyggelig å finne frem gamle syprosjekter, og ikke minst å pynte med vårens gleder. Det er forresten rart med denne pynten - man endrer jo smak, og ting som før var helt umulig å ikke sette frem, får nå ligge nedpakket uten at det er noe som helst problem ved det.

Håper du har hatt en fin påske.
Takk for at du tittet innom hos meg.
Klem Hilde


1 kommentar:

  1. Høres ut som at dere har hatt en rolig og fin påske! Det er jo slik det skal være. Vi har hatt hjemmepåske og har tatt ting som de kommer!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails