Følgere

onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!

Så er det nye året begynt, og vi feiret inngangen til det nye året i sammen med gode venner. Ungene avsluttet det gamle året med å gå julebukk utkledd med nisselue, røde skinn og strikkegenser - veldig hyggelig hadde de hatt det, mens de sang sanger og fikk litt snop i kurven sin...

Her hjemme har de røde juleblomstene blitt byttet ut med hvite tulipaner, men julepynten er like herlig på plass.

Denne glade ballerina engelen danser vakkert på kjøkkenet, og jeg synes disse englene er sjarmerende.

Vi er klare for vinter, og i dag kom det noen skikkelige snøkjerringer dalende, men de smeltet i det de traff den våte bakken... Jeg gleder meg til hvit vinter - da blir det så mye lysere ute.

I morgen venter hverdagen, og jeg er klar!

Ønsker deg en fortsatt god uke. Takk for at du tittet innom meg.
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Her hos mæ har æ kasta ut jula idag, det var egentlig deilig for æ har så mye rødt i jula :)

    Ha et godt nyttår, Hilde .

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Så nydelige de englene er ...
    Tulipaner er en flott avlaster for de røde juleblomstene...
    Ønsker deg et godt nytt år !

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og nydelige tulipaner.

    SvarSlett
  4. Flott navn på bloggen. Godt nytt år til deg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails