Følgere

torsdag 28. januar 2010

Tikk takk det drypper fra tak....

Det regner ikke i dag, men i solsteken kunne en av elevene mine ivrig fortelle at: "det drypper av snøen - blir det snart vår nå?" I dag var jeg så heldig å være ute på tur i deilig solskinn, og solen varmet!
Det er vår i vinduskarmen min også nå! Og det dufter aldeles overveldende av den hvite narcissen i vinduskarmen.

Både primula, ranunkel og eføy gjør den selskap, og disse primulaene er ikke nådige i sitt vannbehov - synes jeg vanner de hver dag, men ennå er det stadig litt surmuling i kurven!



Sitat:
Begynn med å gjøre det som er nødvendig,
deretter gjør du det som er mulig, og plutselig
greier du det umulige.
Frans av Asissi






Da er det bare en dag igjen på jobb, og så er det helGA!!!!
Hold on be strong...
HIlde

4 kommentarer:

  1. Sannhetsord...begynn å gjøre det som er nødvendig...ja....kanskje det er noe for meg..for jeg starter helst med det umulige...
    Strykebordstrekket kan du være med å vinne, ja...har du et stryketips da?
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Fina ljusstakar från Ikea. Jag har också tittat på dem när jag har varit där. Fint med lite vår blommor hemma. Ja, nu börjar snart längtan efter takdropp och vår! Kram Stina

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg klarte til slutt å komme til bunns på oppvasken, men nå er det på an igjen. :-)
    Ja, ja det blir vel en råd med det også.
    Ellers så sitter jeg her i en stue som minner mer om en sauna. Kraftig fyring og masse klestørk gjør noe med luftfuktigheten må jeg si :-)
    Likte ordspråket ditt. Jeg skal tenke litt på det :-)
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Jeg har funnet ut at det er MYE lettere å hode liv i en hybelkanin enn i en primula. Mine (primulaer altså) ligger skrumpet inn i hver sin potte de nå. Mens kaninenen danser rundt så flettene spretter! Deilige helg!

    Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails