Følgere

onsdag 24. november 2010

Gaver på vandring!

Da jeg kom hjem fra en hyggelig tur til København p lørdag ventet denne hyggelige overraskelsen på meg! Jeg har vært med på "Gaver på vandring" hos Rosehagen, og denne hyggelige pakken fra Anne-Mari gledet veldig!
Nå er det min tur til å fortsette gavenes vandring... De tre første som legger igjen en kommentar i dette innlegget vil etter en tid motta en hilsen fra meg i postkassen - og så blir det deres tur til å sende gaver videre...

Takk for at du titter innom - da er jeg spent på om noen vil fortsette denne hyggelige lenken med gaver.
Klemmer Hilde

8 kommentarer:

  1. Ha ha Hilde, det blir gave på en kjenning. Jeg er med på gavevandring, Har alltid syntes det ser gøy ut.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Wow så flott gavepakke på vandring du har fått, jeg vil gjerne være med:)

    Ha en fin kveld videre.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Hi hi ;) Jeg rakk det akkurat :) Så morsomt med gaver på vandring, eller gaver på en kjenning ;)
    Håper formen er på bedingens vei :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Garden and angelsonsdag, 24 november, 2010

    Da kom jeg akkurat for sent..men ,men..koselig pakke du har fått da!!
    Ha en fin kveld! Klem Anne

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Flott gave du har fått - gøy med disee gavene som er på vandring.. ;o)

    Takk for tilbakemelding angående butikken i København. Kirk og Grønn Lykke vet jeg jo hvor er, så da kan det jo være en sjanse for at jeg finner denne også;o)

    Ha en fin ukeslutt!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Vad härligt med en tur till Köpenhamn. Blev det lite julklappsshopping? Jätte söta änglar du köpte. Firar ni advent i Norge? Det är 1:a advent på söndag och alla tar fram sina ljusstakar och stjärnor och sätter i fönstren. Vi tar nog också fram resten av pyntet, förutom julgran inne så klart! Men en gran ute hoppas jag att min man kan hämta från skogen. Kram Stina

    SvarSlett
  8. Flotte gaver du har fått!
    Ønsker deg ei fin adventshelg:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails