Følgere

lørdag 18. desember 2010

Lykke

Da jeg kom hjem torsdag, ventet en hyggelig overraskelse på meg! Irene med bloggen http://ireneshus.blogspot.com/ hadde sendt meg denne skjønne julestrømpen som Linnea skal få. Jeg hadde spurt henne om jeg kunne få oppskriften på den elegante strømpen, men da hun ikke fant den sendte hun meg en fiks ferdig strømpe...
Den er så lekker, med perler og høy hel - helt i min lille prinsesses gate... Jeg satt med tårer i øyekrokene og leste det skjønne lille kortet og tenkte at visst fins det engler! TUSEN TUSEN TAKK, skjønne Irene! Har du ikke besøkt bloggen hennes har jeg lagt ved en link - der er det veldig hyggelig og en rekke inspirerende ideer.

I går var vi og så Reisen til julestjernen - julegave fra Besteforeldrene, og det var helt fantastisk! Tur til Mc Donalds først, før vi andektig trådte inn på Nationalteateret. Ungene lot seg fasinere av takmalerier og fantastiske lysekroner - ikke minst keruber gull og glam inne i salen ble ivrig studert. Vi satt på første balkong, og hadde flott utsyn over hele scenen.


Linnea synes den onde greven var i ondeste laget, mens jeg synes han var helt konge med sin silly walk og buldrende stemme... Masse herlig humor både for liten og stor, skjønne kostymer og Barn fra Jorun Kirkenærs balettskole. Det er også lagt inn allsang for hele salen under et sceneskifte, noe som gjør at man rusler ut igjen fylt med deilig julestemning.





Ungene var trollundet, og synes det var flott, og hva mer kan man da ønske seg?





Om du ikke fikk med deg denne forestillingen i år, så er det jo en ny mulighet neste år... Jeg hadde bare sett den på tv før, med Hanne Krogh som prinsesse Gulltopp, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg litt til å se den på ny i julen...
Håper du har en deilig lørdag... Lykke til med de siste juleforberedelsene! Jeg har fremdeles noen gaver igjen å sy ferdig, men det skal nok ordne seg i løpet av kvelden i morgen...
takk for at du titter inn til meg - legger du igjen en liten hilsen så kan jeg titte inn til deg, og det synes jeg er ekstra hyggelig.
Klemmer HIlde


2 kommentarer:

  1. Sånn en flott strømpe da!
    Tenk å få den fiks ferdig med et koselig kort til!Sånt kjenner man langt inn i hjerterota..herlig..det finnes mange engler ja..
    Høres ut som en kjempekos dag med besøk på Mc`n og den fantastiske Reisen til Julestjernen.Det er førjulskos det!
    Kos deg disse siste dagene før julen ringes inn.
    Klemmer fra Anne

    SvarSlett
  2. En nydelig strømpe - så heldig du er som fikk enfiks ferdig!
    Reisen til julestjernen på nationalteateret høres helt fantastisk ut!
    klem fra Igi

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails