Følgere

fredag 19. august 2011

Hverdagen med hagelykke

Så er den første arbeidsuka etter ferien vel overstått :-) Det er hektiskt, til tider frustrerende, men også veldig hyggelig å være tilbake på jobb igjen. Jeg jobber med mange herlige kollegaer, og det gjør jobben til et godt sted å være.

Etter en lang dag på jobb er det utrolig deilig å bare sitte i hagen og kjenne at man er i noen minutter... Heldigvis holder det med noen minutter, for det er sjelden jeg får tid til så veldig mye mer. Denne pelargonieaen og mange fler skal få være med med på jobb og overvintre i mine gigantiske klasseromsvinduer. Det fungerte helt fint i fjor vinter, så jeg håper å kunne gjenta suksesse. På mandag skal de ut på tur, men i helgen håper jeg på fint vær så jeg kan kos meg med dem helt alene...

Takk for at du titter inn til meg. Håper du får en deilig helg med små og store gleder.
Klem HIlde

2 kommentarer:

  1. Jeg er også i gang på jobb - jobber ikke fullt og har fri på fredager, det er deilig:) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Hverdager er det flest av og det er vel derfor vi setter så pris ferie ,men jeg synes det altid er godt å komme tilbake i de vanlige rutinene etter ferien.
    Fine bilder ,håper du får fint vær og en flott helg ,Marit.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails