Følgere

mandag 12. september 2011

Lapp på lapp

I går kveld koste jeg meg med å skjære opp og sy sammen to nye lapper til mitt nye prosjekt. Lappene blir ca 12X12 inch nå de er ferdige. Oppskriften er hentet fra My quilt, og lappene danner til sammen et sengeteppe. Mitt teppe vil nok settes sammen av noen ekstra lapper som jeg har liggende fra før...

Vet ikke helt hva dette vil ende opp som, men lappene er artige å sy. Jeg bruker rester jeg har liggende, og en stoffpakke jeg har kjøpt til nettopp dette prosjektet for tre år side... Det er noe med at tanken og tiden ikke helt står i forhold til hverandre.

Liker godt de små detaljene som danner helheten over disse lappene.

Denne søte lille blonden ble jeg ekstra fornøyd med. Det er gøy å gå på skattejakt i egne gjemmer - jeg glemmer jo litt hva jeg har, så det er mange hyggelige overraskelser å finne :-)

Håper du har hatt en  god dag. Nå skal jeg kose meg på syrommet med flere lapper.
Takk for at du tittet innom meg.
Klem Hilde

6 kommentarer:

  1. Det blir jo kjempefint, kos dæ på sy rommet, regner med du viser alt når det er helt ferdig, ha en fin mandag, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte blokker. Har kikket på de jeg også, men får vente litt. I går fant jeg fram en gammel UFO fra 2006. Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  3. Vad fint det blir och vilka fina tyger. Jag har också sytt i dag, jag visar vad då jag blir färdig. Kram Stina (Lauras gård)

    SvarSlett
  4. Du er så flink Hilde. Hadde vært hyggelig med besøk:-).Er stort sett hjemme på ettermiddag/kveld og i helgene, så gi lyd når du kan. Ha en fin uke på jobb.

    SvarSlett
  5. Så fine:) Du er utrolig flink med symaskina :)

    SvarSlett
  6. Så fine lapper du har sydd. Det er rett at en har lett for å glemme det en har liggende i skap og skuffer... Lurt å ta en runde av og til. Blir spennende å se det ferdige produktet ditt.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails