Følgere

tirsdag 28. desember 2010

Julegaver fra hjertet...

Disse skjønne tøflene har jeg fått av min gode venninne Marta - hun er en kløpper på å strikke, og mine tre barn fikk også hvert sitt par, så nå holder vi oss gode og varme på bena... Mine har sittet på foten siden julaftens sene kveld. http://marta-ifarta.blogspot.com/ Marta har en hyggelig blogg med både mat og strikkeinspirasjon - akkurat nå har hun gaver på vandring, så heng deg på!

Mannen min er en kjekk kar som absolutt har praktisk sans, og er super flink til å gjøre ting i sammen med våre barn, men romantisk - nei det er han ikke - en annen av mine gode venninner har gitt meg dette skjønne halskjedet fra hjerter - Hanne det er bare så fint! - Jeg satt med tårer i øynene og åpnet en smykke-gave og det er flere år siden sist! Hanne kjenner nemlig godt til problematikken med mannens romantiske mangler...


Dette kjedet skal ikke ligge mye i skuffen i hvertfall - hadde det på meg på juleselskap i går, og kjente meg så fin med det...





Så hyggelig å pakke opp gaver med hjerter inni og utenpå...
Nå skal vi kose oss med verdens beste sfo - ungene ler så godt av denne serien...
Takk for at du titter inn til meg - legger di igjen et lite spor kan jo jeg titte inn til deg også...
Klem Hilde


4 kommentarer:

  1. Åhh...så fina presenter du fått!
    Tofflorna ser så mjuka och fina ut och hjärtat är så sött! Fina vänner du har!
    Gott Nytt År till dig vännen!
    Kram /bea

    SvarSlett
  2. Dom tofflorna ser bara helsköna ut, fina i modellen också. Tror Martha får besök nu..
    Ha en fin fortsättning:)

    SvarSlett
  3. Så fine tøfler Marta har laget.Ikke værst med smykke fra mannen nei. Vi nyter dager på hytta. Ha en fortsatt fin romjul.

    SvarSlett
  4. Deilige tøfler du har fått da..og så fint smykke!
    Takker deg for koselige ord i året som er gått og gleder meg til å følge deg videre.
    Et godt nytt år ønskes fra meg til deg!
    Klem Anne

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails