Følgere

tirsdag 21. desember 2010

Julehekser...

Forrige lørdag var jentene i bursdag og temaet var heks og trollmenn... Jeg kjenner at jeg får litt dillerium av fastlagte temaer, for da må man ha et kostyme som man kanskje ikke har...
Heldigvis har jeg snille kollegaer, så en fant frem et kostyme fra skolens lager, og den andre fra datterens skatter... Og mine jenter synes de var superfine hekser! Hurra for at man kan låne - det selges ikke flust med kostymer av heksekaliber i disse dager - det går mest i rød antrekk har jeg forstått!

Emilie er nok egentlig den grønnkledde fra Peer Gynt, men det man ikke vet har man slett ikke vondt av - så hun synes kostymet var topp!





Linnea likte særlig det lange hvite håret og faktumet at hennes kjole var mest rosa gjorde lykken komplett!
Nå har vi startet juleferien, og det er DEILIG!!!!
Takk for at du titter inn til meg - legg gjerne igjen en kommentar, så titter jeg inn til deg.
Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. Hmmm, har jeg sett de parykkene før. Eller rettere sagt vært med på å lage dem. Det var vel disse berømmelige parykkene våre søte små skulle lage "selv" da de gikk i første klasse. Godt å se de blir brukt da:-)

    SvarSlett
  2. Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL!
    Julkram /bea

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails