Følgere

fredag 5. februar 2010

Da var fjorårets julegaver ferdige - jeg er forsinket...

I dag har jeg vært på venninne kveld - veldig hyggelig!!! Deilig tapas ble det på oss, og før middag ble både panduro og Kathrines quiltestue besøkt, så nå har jeg nye syplaner klare... Noen Tilda fugler fikk også følge med hjem.

Mammas julegave er omsider ferdig (rødme rødme)
Løper i rosa.



Deilig vårlig stemning på framskapet i kjellerstua, og snuppene mine - nå blir de snart 6 år...


Sitat:
Blomster gjør alltid oss mennesker bedre,
lykkeligere og mer hjelpsomme. De er både
solskinn og mat og medisin for sjelen.
Luther Burbank





Nå gleder jeg meg til mer sykos i morgen - jentene synes Tilda dukkene med Jane Austen inspirerte kjoler er fine, så om vi kommer til eniget om at den skal sitte på mammas hylle er jeg klar - TILDA er ikke egnet til lek...
Ha en deilig helg!
Hilde




1 kommentar:

  1. Kjære Hilde.

    Du kan tro duken tar seg flott ut på bordet.
    Tusen tusen takk for julegaven,bedere sent en .....

    kjempe klem fra mamma.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails