Følgere

tirsdag 15. februar 2011

Rosa, rosa...

 På fredag kom mannen hjem med 20 langstilkede roser - en for hvert år vi har delt. Roser er jo lekkert, og særlig når de kommer med et stenk av lime...  Veldig hyggelig med blomster - som regel kjøper jeg de jo selv, men av og til slår han da til...

Denne helgen var det jo morsdag, og for å sikkre handelsstanden var det jammen Valentinesdagen på mandag også... Jeg har egentlig aldri helt skjønt disse mor- og far dagene, men kjøper jo blomster til mine... Men Valentinsdagen den feirer vi ikke... Blir litt sjokkert jeg, når det dumper inn reklame for gaver til over 1000 kroner fra sportskjedene - kjøpepresset er det i hvertfall ikke noe å si på...
Hmmm  når jeg leser i gjennom dette kjenner jeg meg en tanke "tantete", men da er jeg vel det da...
Må jo ikke være noen spesiell dag for å kjøpe blomster - kjøp når du har lyst eller anledning tenker jeg og slang oppi en bukett med tulipaner på Rema - de får nye blomster på tirsdager, og det passer meg helt utmerket!

Håper du får en fortsatt fin uke - nyt dine blomster mens snøen laver ned...
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Nydelig med rosa roser !!
    Enig med deg , syns morsdagen er fin å feire men valentin og halloween..nei takke meg til..
    Gammeldags jeg ? ok..så er jeg vel det..
    Ha en fortsatt fin uke og nyt dine fine blomster!
    Anne

    SvarSlett
  2. Så vakre blomster!!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Nydelige roser du har fått. Her i huset feirer vi bådse morsdager, farsdager og valentinedagen, men aldri med dyre gaver. Det er ikke prisen som gjelder, men at man gleder de man er glad i.

    SvarSlett
  4. Fortsatt fin uke til deg også!

    Klem Irene

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails