Følgere

fredag 24. juni 2011

En bukett fra hagen

I dag har jeg kostet på meg en skikkelig bukett fra hagen. Ute regner det jevnt, så det er bedre å nyte noen av skjønnhetene inne... Peon, jakobs stige, lupin, lavendel, allium, cosmos og georgine fikk seg en liten klipp - Selv den forhatte skvallerkålen fikk være med i buketten...

Det er regntunge dager akkurat nå, og da er det hyggelig med litt lys - selv midt på dagen.

Mine hvite peoner står i blomst, mens de rosa kommer senere.

Synes denne geroginen har vakker farge.

Det er gøy å klippe inn litt glede - kanskje du har en hagebukett å dele?
Takk for at du titter inn til meg, det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Nydelig bukett du deler!
    Jacobs stige må jeg se nærmere på.
    Nydelig Georgine, fantastisk farge på den.
    Her er det ikke mye som blomstrer, ser ut til at hagen har gått i dvale.
    Men det kommer nok, sommervarmen er nok rett rundt hjørnet.
    Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Kjempefin bukett du har plukket inn, vi må nyte blomstrene både ute og inne, håper sola kommer til dere og, her skinner ho fint :)
    Ha ei riktig god helg, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. Herlige blomster... ja nå kan en bare fråtse..

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. nydelig bukett du har hentet inn!
    jeg har faktisk gjort det samme, men jeg blanda den med en bukett garbra som jeg kjøpe å laga en oppsats ut av det.
    det regner jo så fælt ute så da er det kos med sommerfplelse inne! :)
    God helg til deg!
    Håper solen titter frem :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails