Følgere

onsdag 8. juni 2011

Noen går - nye tar over...

Denne skjønnheten er på hell... Håper jeg husker til høsten når nye tulipaner skal velges, at purpurrød var lekkert imot min vegg...

Dette er en av mine trofaste tulipaner som kommer igjen år etter år - må nok lære meg å kjøpe fler som kommer tilbake, selv om det selvsagt er nøy med noe nytt også.

I år blomstrer syrinen som jeg for flere år tilbake fikk som avlegger av en god nabo. Det er første gang den bærer blomster, og jeg har til og med vært så råflott at jeg har knekt av to grener og satt de i en vase på kjøkkenbordet. Den skjønne dufte siver helt inn til meg i stua... Hamret løs på stilkene med knivbadet, så de fliset seg godt opp, og det ser ut til å ha god effekt, for nå har de snart stått inne en uke, og er like fine :-)

Vakker kveldstemning bak huset i kveld. Det har regnet masse tidligere i kveld, så vi var en våt familie som kom hjem fra orienteringsløp, men nå titter solen frem, og de gjørmete klærne danser rundt i vaskemaskinen.

Takk for at du tittet inn til meg - legg igjen et lite spor, så kan jeg inspireres av deg...
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Ja noen går og andre kommer, jeg har fjernet alle visne vår blomster og planta nye sommerblomstrer:)
    er så gøy å se alle flotte blomstrene som er ute for tiden :)
    ha en flott uke vider!håper sola kommer tilbake :)
    klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Liker bloggen din godt også :)

    SvarSlett
  3. Litt trist når blomstene er avblomstret, men så kommer det jo nye da. Syriner er bare så herlig. Både lukt og blomst er flott.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Så flotte syrinene dine er.
    Synes det er så rart at mitt ikke blomstrer i år, skal bli spennende å se om det kommer senere.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails