Følgere

onsdag 26. oktober 2011

Gleder i hverdagen

Nå er det leeeenge siden jeg har blogget, og plutselig bare måtte jeg...
I går var jeg på kurs i sentrum, og da er det nesten obligatorisk med et besøk på Black Cat på vei hjem. Har endelig fått fylt opp te boksene mine med deilig te....

Min favoritt heter sunny morning, og det var så godt å kjenne duften igjen. Å komme inn i en slik kaffe og te butikk er jo rene nytelsen av deilige dufter... Satt omgitt av en en aroma av kaffe og te mens t-banen ristet meg hele veien hjem - kanskje noen av mine medpasasjerer fikk ekstra lyst på kaffe  :-)

Denne tekannen er ny - kjøpt hos en keramiker i Sverige, og gitt meg i bursdagsgave :-) Kannen og jeg skal nok bli gode venner vi!

I dag er jeg og ei kråkeprinsesse hjemme - hun har feber og er forkjølet, så hva passer vel bedre en et liv i sakte tempo og goood tid til en kopp te...

Håper du får en fin dag . Takk for at du titter inn til meg.
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. hei,
    å dette var fristende,tror jeg må lage meg en kopp eller to med te, her tar vinden godt tak i husveggen å regnet pisker på ruta, tror nok Silje blir glad om det er en varm kopp te til henne å når hun kommer fra skolen,
    håper din jente snart blir frisk,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. takk for hyggelig hilsen på min lille butikk. beklager, men ikke fått lagt ut noe ennå. treg. men engler er til salgs om interessert.
    evt. hvilken, stor eller liten? har flere typer... dronninger også....
    skal prøve legge ut noen i butikken nå snart. send meg noen ord om det er noe du lurer på fortsatt.
    ha en fin onsdag ;-))
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Der var du jammen :)
    Fristende å ta en tur på besøk for å drikke te igjen snart!

    SvarSlett
  4. Deilig med en kopp te ja. Blir ikke mye tid til blogging i disse travle samtaletider.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails