Følgere

onsdag 14. mars 2012

Voff

I går var jeg på hyggelig disputasmiddag for min gode venninne som nå er ferdig med sin doktorgrad om hofteproblemer hos fire ulike hunderaser. I den forbindelse måtte jeg jo bare lage en gave som hadde hunder som tema. Fordi hun liker blått ble fargen blå, og så fant jeg stichery motiver i my quilt med 4 ulike stilistiske hunder.

Både løperen og hundene er hentet fra my quilt, og jeg synes det var en hyggelig gave å gi bort til en god og veldig flink venninne, som midt i småbarnsperioden går hen og fullfører sin doktorgrad - slikt står det stor respekt av!


Vennskap! Merkelige sjelens lim! Livets søtstoff!


George Orwell

Ønsker deg en super innspurt på uka!
Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

3 kommentarer:

  1. Så fin løper! Denne måtte jo absolutt falle i smak hos venninnen din. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin løper! Heldig hun er som har deg som venninnne!

    SvarSlett
  3. Den ble veldig fin! Regner med den ble godt mottatt :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails