Følgere

søndag 22. januar 2012

Ekorn på besøk

I dag ble frokosten ekstra hyggelig. Et ekorn underholdt oss utenfor i snøkaoset. Det kom jo store mengder snø i går, så denne skjønne lille krabaten poppet opp av snøen til stor glede for både liten og stor.

Synes det er en nydelig krabat, selv om han også gjør mye ugang i fuglekassene mine.

Vi har stadig ekorn innom på foringsplassen, men det er jo ikke alltid det er like lett å få noen brukelige bilder av sjarmøren. I dag tittet solen og nøtteliten frem på likt, og det passet jo helt utmerket for meg.

Takk for at du tittet inn til meg. Nå er snøen utenfor måkt, og vi er klare for en deilig søndag.
 Håper du får en fin uke.
Prøv ikke å bli vellykket, prøv heller å bli et verdifullt menneske.


                                                                                                                     Albert Einstein

7 kommentarer:

  1. Svusj, så nærmer denne helgen seg slutten... Tiden har gått så alt for fort, og først nå får jeg satt meg ned, for å ta besøk i blogglandia...

    Utrolig flotte bilder av skjønne nøtteliten - der har du fått knipset akkurat i rette øyeblikk!

    Fortsatt fin søndagskveld til deg, og flott kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Wow!!! Så flotte bilder av ekornet. Du er heldig som har fått tatt blinkskuddbildene. Kjempefine og søte. Hva stilte du kameraet på?
    Ha en fin søndagskveld.
    Hilsen Margret.

    SvarSlett
  3. Så fina bilder du har tagit på den söta ekorren!

    Kram Marie

    SvarSlett
  4. Vet du, Margret - auto fokus og gjennom et litt skittent kjøkkenvindu :-) Flaks!
    Hilde

    SvarSlett
  5. hei :)
    så herlig liten sjarmør :)
    så kult å få så bra bilder! en flotters uke ønskes deg!
    klem :)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder. Jeg er også så glad i ekornene, men det er ikke så ofte vi får gleden av å se de her vi bor. MEn på hytten har vi heldigvis ekorn på besøk av og til.

    SvarSlett
  7. Hei Hilde:)...sååå søt og gøyal:)...desverre så er de skjelden å se i byen slik jeg bor...men skulle ønske å få besøk av en slik liten sjarmør..:))

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails