Følgere

torsdag 24. mai 2012

Fargerik samplanting

Endelig er jeg fornøyd med fargene... I flere år har jeg plantet likt og ulikt uten helt å bli fornøyd, men i år synes jeg det ble bra, og det er variasjonen i fargene som gjør lykken for meg tror jeg... Jeg blir nesten glad av dette malerskrinet med sterke farger.

Det blir jo noen utskiftinger i tulipanstallen hvert år, mens staudene er faste innslag, og de begynner å vokse seg til. Heldigvis har jeg kommet bort ifra tanken om at det er kun ulike rosafarger blandet med blått som er tingen for meg, for jeg liker visst mange farger...

En hage kan unektelig stemme for noen, men se mindre bra ut for andre - en fargeglad blanding er nok noe for meg, så nå kan jeg se frem til å kjøpe inn nye stauder i alle regnbuens farger i fremtiden...

Litt rart at man ikke bare vet hvordan det skal være med en gang - nå har jeg prøvd og feilet i 12 år, og endelig funnet min fargeskala. - tor jeg da...

Vi nyter disse varme sommerdagene til fulle og er ute så mye som mulig etter endet arbeidsdag. Middag og kveldsmat spiser vi ute.

Nå gleder jeg meg til en helg i solen!
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. Vakkert blomsterbed, Hilde, det e bare en ting og si, vakkert,, du har all grunn til og være stolt og fornøyd ;)

    Kos dæ i fin været, her regner og blåser det, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Det ble rett og slett superlekkert! Veldig artig å se at du har mikset fargene så "vilt", blir spennende og spenstig og livlig :)

    SvarSlett
  3. Hagen din er utrolig fin med alle sine farger :)

    SvarSlett
  4. Så flott sammenplanting!!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott! 12 år før du vart nøgd, er du perfeksjonist? :-) Eg har to år på baken, og flyttar og flyttar på ting. Er fargefreak og har delt inn hagen i fargesoner. Galskap. Kva heiter blomstrane på nestsiste bilete?

    Ha ein flott sommar vidare, som vi skal kose oss! (berre regn og vind held seg unna)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails