Følgere

søndag 13. mai 2012

Hjerter på badet

Dette skjønne hjertet har jeg fått av en god venninne, og nå har det flyttet inn på badet. Synes motivet er vakkert - jeg har boken det er hentet fra, og nå kan jeg kose meg med motivet hver dag.

Denne knaggen ble med hjem for lenge siden, og endelig har den funnet et hjem - håndhånklekrok på badet. Liker disse krokene som har en skikkelig krok! Da henger håndklet godt på plassen sin. Ser jeg har en jobb å gjøre slik at vi har skikkelige bendelbånd på alle håndklene da. Hjelper lite med en god krok om man ikke har noe å feste håndklet i... Arvet en liten rull med slikt bånd for noen år siden, og nå skal jeg faktisk bruke det. Ikke verst det!

Vi er veldig fornøyde med badet vårt. Endelig et baderom med mye bedre plass. Vi ser frem til kommende uke, for da blir kanskje toalettet også ferdig... Vi har valgt å separere bad og toalett i to rom. En ting om gangen, og stadig nye gleder å se frem til.

Nå skal resten av helgen bare nytes... Skal bare gjøre unna et svømmekurs med jentene først.
Takk for at du tittet innom.
Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. Hei Hilde!
    Så vakkert bad du har, lyst og lekkert!
    Og nydelig hjerte med det søteste motiv:)
    Jeg har også den boken,den er helt super.
    Ønsker deg ei flott ny uke!

    SvarSlett
  2. Utrolig flott Hilde. Noe annet enn det glade 80-talls badet deres:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails