Følgere

onsdag 11. august 2010

Dusj ? - Ja, takk!

Vi har laget oss et dusjrom på hytta. Det er mini lite - 2x1,20m, men vi synes det er så deilig! I denne lille kroken hadde min pappa tidligere alt sitt verktøy, og annet rusk og rask lagret. Nå derimot er det blitt et rom for velvære... Vi nyter virkelig å kunne dusje på hytta! Vi har ikke innlagt vann til dusjrommet, men alt man trenger er en bøtte med temperert vann, også senker vi en liten dusjslange med elekstrisk pumpe ned i vannet - vola - dusj...


Jeg har malt rommet i fargen eggeskall og med glans 30 for å få det så lyst som mulig. Vi har satt inn et vindu som gir fint lys og med utsikt rett ut i granskogen. Det er varmekabler i gulvet og en panelovn som raskt varmer opp det lille rommet når det skal brukes, så dette er et helårsrom.

Dette skjønne vaskeskapet har vi arvet fra mannens foreldre, og nå er det satt inn med finish oil for bedre å kunne tåle litt vannsøl. Det har en marmor topp også. Forrige helg ble lister og dør inn til rommet malt, så nå er det nesten klart! Gleder oss til å kunne si at det er ferdig, for da er nok et prosjekt ferdigstilt, og vi er veldig fornøyde! Skal nok klare å knipse noen bilder av rommet i sin helhet etterhvert, men det er ikke så lett når det er så lite...
Alt nips er kjøpt på Hov blomster - en utrolig skjønn butikk med blomster og nydelig stasj! Anbefales å titte innom om du kjører langs Randsfjorden...
Håper du får noen glimt av sommervær - her sildrer regnet ned, og jeg er klar for mitt sommerpute prosjekt - gleder meg!!!
Takk for at du titter innom - det setter jeg stor pris på. Legg gjerne igjen en kommentar, så kan jeg besøke deg tilbake.
Klemmer Hilde








8 kommentarer:

  1. Dusjrommet ditt så kjempefint ut! Koselige bilder!

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Så fint det ser ut. Blir kjekt å se bilder av rommet. Så flink du er.

    SvarSlett
  3. Ser ut til å bli et herlig rom:)

    SvarSlett
  4. Hei her gleder jeg meg virkelig til å ta en dusj.
    dere er flinke.
    klem mamma

    SvarSlett
  5. det har blitt kjempe fint!!
    Jeg likte veldig godt sommerfugl bildene, hvor har du kjøpt de??
    Klem Igi

    SvarSlett
  6. ÅÅÅ så koselig dusjrom... skjønne detaljer..

    og pellargoniaene dine er kjempefine..

    klemmer 0)

    SvarSlett
  7. Ser så kjempefint ut!!Og nydelige bilder!!
    nattaklem

    SvarSlett
  8. Er stuga verkar vara så härlig. Man behöver inte alla bekvämligheter i sommarstugan. Är det ett pottskåp på sista bilderna? Vi kallar dem pottskåp där man förr hade potta och tvättfat. Kommod tror jag brukar vara större. Ni har säkert annat namn för dessa söta små skåp. Kram Stina

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails