Følgere

tirsdag 31. august 2010

Klematis

Sent kom de, men vakre - så absolutt! Inne i atriumshagen vår blomster klematisene senere enn i solveggen på fremsiden av huset, men nå er de helt på sin topp, og de er så flotte!
Så skjønne farger! Har også ulike lillanyanser, men i dag var det nok disse som fanget mitt blikk...



Skjønt å komme hjem til en solfylt hage etter hektiske dager på jobb...
Håper du også kan nyte solen! Takk for at dere titter inn til meg, det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. Foe noen pene klematiser.Mine er avblomstrert for lengst. Håper du koser deg med de søte små. Jeg har hatt sangtime i 1. klasse i dag. Ti små blåe menn slo ann.

    SvarSlett
  2. Vakker klematis.
    Heldig du som kan nyte solen.
    Her er det regn og grått, skal bli bedre fra
    i morgen.

    SvarSlett
  3. Fine klematis.Mine har ikke blomstret ennu og her har det regnet bøtter og spann og blåst i hele dag,men er meldt bedre vær fra i morgen så jeg krysser fingre og tær ;-)

    SvarSlett
  4. Klematis är väldigt tacksamma och vackra, blommar från tidig sommar till sensommar och in på hösten.
    Hoppas du får en fin fortsättning på veckan!
    Kram /bea

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails