Følgere

fredag 6. august 2010

Å være rik, kan være så mangt...

Denne sommeren har gitt oss mange gode minner, som vi kan berike høsten med... Deilige dager i vårt sommerferieparadis, Danmark. I år smilte lykken til oss, og vi fikk to uker med sol og tropevarme - ved siste besøk hadde vi for det meste regn, men i år....
Ved tidligere besøk har jeg misunt de danske familiene og deres strandmadrasser, men i år var jeg forberedt! Er ikke strandteppet vårt flott? Sengeteppe fra kid til dobbelt seng gav god plass til fem kropper... Fargene er skjønne - blått og beige - bare måtte ha dette teppet! Det har ligget å ventet med lengsel i skapet, og endelig i år!


Mannen satt seg nærmest ærbødig ned første gang, for han trodde det var et av mine egne prosjekter som lå der på sanden... Det kunne det ha vært, men da hadde nok prisen blitt en annen, og faktum at lunsj og frukt ble inntatt på teppet hadde nok ikke vært like hyggelig...
Om ikke solen snart kommer på retur skal teppet vaskes og gjøres klar for nye strand eventyr...


Mange bøtter ble fylt med disse skjønne, glatte steinene, og nå ligger de i en haug i hagen hjemme og venter på et sted å bo... Har en plan!
TUSEN TAKK for at du titter innom - det er veldig hyggelig å se at telleren tikker oppover, og ikke minst at noen av og til legger igjen en kommentar, det setter jeg veldig stor pris på!!!
Håper du får en deilig helg - med glimt av sol...
Klem Hilde


6 kommentarer:

  1. Hei.
    Herlig teppe! Og flotte steiner :-)
    Jeg elsker å lete etter den"perfekte" Steinen :-) Magisk!
    Ønsker deg en flott helg. Her har solen kommet frem i all sin prakt.

    SvarSlett
  2. Da jeg førts så bildene, tenkte jeg med en gang at dere hadde vært mye lenger sør! Så deilig med skikkelig sol og varme i Danmark!
    Flott teppe!

    SvarSlett
  3. Hei Hilde! Så utrolig koselig blogg du har. Herlige bilder og inspirerende tekst. Nyt de siste feriedagene for nå braker det vel snart løs igjen... Klem fra Lene

    SvarSlett
  4. så fine bilder ! Ja det var i Danmark vi skulle ha tilbragt sommeren :-)

    Ønsker deg en fiiin søndag !
    Klemmer, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Ser ut som du har hatt en herlig ferie.
    Godt å få litt sol så man har noe å gå på til vinteren.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei Hilde!
    Så flott at dere fikk en varm, fin sommerferie i år! Danmark er bare herlig, særlig i solskinn! Strandteppet ditt var jo ren luksus, og så herlig med god plass, for det er jo ellers et problem! Takk for hyggelig kommentar hos meg - jeg gleder meg til jeg kan vise frem ferdig resultat!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails