Følgere

mandag 16. august 2010

Hurra - et ferdig rom!

En hjerte gardin ble det til slutt...
Denne speilen var av sort smijern, men nå har den møtt sprayboksen og meg, og blitt tilbudt en plass på dusj-rommet vårt. NÅ ER DET HELT FERDIG! Mannen har listet og jeg har malt, og malt og malt litt til.

Vi er forøvrig veldig glade for at vi gjeninførte glassbyggersteinen før Ernst - Ernst har et program på svt4 og er min helt! (han er rett og slett helt...)


Her er selve dusje delen, og det er våtromsplater på veggene. Jeg forbandt det mest med de lys grønne platene min farmor og farfar hadde på sitt bad i sammen medbadekar, klosett og vask i samme farge, men det har absolutt skjedd saker på denne fronten!




Bildene kommer fra Hov blomster - og det gjør hyller og annet dill også - et funn denne butikken som virkelig er en god grunn for meg å kjøre ned til bygda!




Dette vaskefatet er arvet i sammen med vaskeskapet, og det er veldig hyggelig med noe gammelt som har en historie med seg ( Må huske å finne ut hva den er - det har gått litt i glemmeboken, men jeg skal finne det ut!)





Denne lykten bare måtte jeg ha! Den er ikke så stor og passet perfekt!







Siden vinduet vender imot store grantrær valgte jeg disse hjertene som gardin, og jeg ble ganske fornøyd - serlig hjertene i sink falt i smak.








Det er helt håpløst å ta bilde av "rommet" FOR det er jo så lite, og jeg må klistre meg inntil veggen for at kameraet skal godta å stille skarpt...








Deilig å kunne dusje når en føler for det, selv på hytta!






I morgen er det siste feriedag, og den skal jeg benytte til tannlegebesøk - hallo! Men det må til...

Takk for at du titter innom!

kLEM Hilde










11 kommentarer:

  1. Så flott det ble! :) Speilet var helt nydelig. :)

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Morsomt at du også har tvillinger selv om dine er "store"!

    klem

    SvarSlett
  2. Det ble superfint! Hva man kan gjøre med litt spraymaling!:)

    Ha en fin uke! Klem Nina

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint badet ble! Glder meg til neste gang jeg besøker dere på hytta og kan få teste badet!

    SvarSlett
  4. Så vakkert dere har gjort det! Deilig å være helt ferdig med et rom.
    Bildene var nydelige! *ønsker meg*
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kjempefint det ble .. likte så godt vskafatet-bollen...

    Klemmer ))

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert,ja nå gleder jeg meg til å komme å se det fine rommet.

    Stor klem fra mamma.

    SvarSlett
  7. Så koselig det ble. Kos deg på første jobbedag i morgen.

    SvarSlett
  8. Wow! Så lekkert det var! Nydelig, med mange flotte detaljer. Hjertene i vinduet var kjempefine!
    Lykke til med jobb-start og skolestart til jentene!
    Ellen

    SvarSlett
  9. Så vackert det blev i ljusa färger med en smakfull inredning och tjusiga inredningsdetaljer.
    Må gott!
    Kram /Bea

    SvarSlett
  10. Virelig lekkert, og det speilet var helt topp.
    Herlig når en får det slik en vil og at det fungerer for alle selv om det er lite. Vi har også lite bad på hytta, men det inneholder det mest nødvendige, vi pusset opp i fjor.

    Takk for at du deltok i min jubileumsfeiring, men det ble ingen gevinst å sende til deg. Så får si bedre lykke neste gang.
    Ha en flott kveld videre og god helg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Dette ble utrolig fint, Hilde. Så flinke dere er!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails