Følgere

torsdag 19. mai 2011

Duften av peon i regn

 Her er noen av mine skjønne peoner, kjøpt i København for 11/2 uke siden... Kan varmt anbefale å kjøpe med disse skjønnhetene - utenfor bla. Magasin selges blomstene svært billig, og de klarer helt fint turen hjem.
 De dufter deilig, og fyller kjøkkenet med sin diskrete påminnelse om midtsommer...
 Lysene mine trengs å byttes, men jeg synes det er greit å utnytte de til siste rest. Her brennes det lys til alle måltider, og barna er svært påpasselige med å få tent de på.
 Jeg er nok av de som trives best på innsiden av ruta når regnet plasker ned på utsiden. Da blir det ekstra hyggelig med tente lys og en god kopp te...
Håper du får en fin kveld - i morgen begynner helga!
Takk for at du titter inn til meg, det setter jeg stor pris på. Legg gjerne igjen et lite spor, så kan jeg titte inn til deg.
Klem Hilde

8 kommentarer:

  1. Peoner er noen virkelig nydeligeblomster, skjønner godt du annbefaler dem :)
    Æ e også glad i og tenne lys hvær dag, sommer som vinter, syns det e så koselig med levende lys på bordet, ha en fin kveld videre, Lisbeth.

    SvarSlett
  2. Peoner er nydelige
    Men så utrolig lenge du har hatt de
    Imponerende

    SvarSlett
  3. Nydelige peoner. I fjor høst ble jeg med på en import fra Kina og kjøpte 8 peoner. Tror ikke alle har overlevd vinteren, men jeg gleder meg sååååå til de blomstrer.
    Håper det blir i år :-)

    SvarSlett
  4. hei.
    nydelige pioner, å skjønne bilder,
    så koselig,
    håper regnet snart slutter,
    vi har sol,å sender gjerne til deg..
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Heia for pioner - de er nydelige!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige peoner!
    Skal si de har stått lenge og like flotte er de!
    Nå håper jeg det snur og vi får sol og varme.
    Ønsker deg en flott helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. Nydelige peoner, har de virkelig stått 1 1/2 uke?
    Ante ikke at de kunne stå så lenge inne...men flotte er de i alle fall:))
    Herlige bilder av 17.Maikledde barn, og grimaser hører til når slike bilder tas. Det blir gjerne litt latter og tull:))

    Det er fredag og helg, kos deg masse og nyt helga!

    SvarSlett
  8. Hei :)
    så fine peoner du har! de likte jeg!
    jeg er også veldig glad i blomster( har 43planter bare i stua, fant jeg ut her om dagen)
    håper du får en fin helg!
    klem fra olea:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails