Følgere

tirsdag 26. juli 2011

Duft av lavendel

I år har jeg plantet lavendel i krukker og kar i hagen. Kjøpte en 6- pakning i våres, og nå blomstrer de ivrig...  Jeg ville ha planter med duft, og de dufter deilig! Håper at sommervarmen snart vender tilbake så jeg kan nyte hagen uten ullsjal!
Jeg har klippet inn i flere runder, og i kveld dufter det deilig av denne lille buketten som henger til tørk like over mitt sofahjørne...

Lavendelen i posen har jeg kjøpt... Den skal få rom i en sysak jeg lenge har tenkt å lage, men hvor er nå den oppskriften??? Det er en bitteliten sak, så her må det en  lete/ rydde syrommet økt til. Har kost meg med symaskinen et par kvelder nå, mens nrk3 har vist hyggelige filmer. Kjenner at nattesøvnen slett ikke er god - det er alt for mange inntrykk å fordøye, men litt pussling og håndarbeide hjelper.

Nå skal jeg finne meg en ny sommerbok å lese...
Takk for at du titter inn til meg - det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails