Følgere

lørdag 23. juli 2011

Tenn lys - strekk ut en hånd...

I dag kom vi hjem til Oslo, og det kjennes bra å være her igjen. Vi bor langt unna de grusomme hendelsene, men allikevel er vi som alle andre berørt.

Man kjenner seg så liten og maktesløs der man bare tar inn informasjon som blir mer og mer grotesk, om alle skjebner og all smerte denne mannen har forårsaket.

Jeg har ikke gjort så mye, men jeg har tent lys, og det synes jeg er en fin og stille markering av noe som er så meningsløst at jeg ikke kan forstå, og heller aldri vil kunne forstå at noen kan handle på en slik måte mot andre mennesker...

La oss gi litt ekstra kjærlighet og pass på å fortelle de du er glad i, at du er glad i dem - det er bare ord. Ors som betyr uenderlig mye, og nå trenger vi hverandre og all den nærhet og omsorg vi kan gi.
Takk for at du titter inn til meg
Klem Hilde

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails