Følgere

torsdag 28. juli 2011

Et sjal til lune kvelder

Jeg synes det er så deilig med noe lunt over skuldrene - hmfr - høres litt ut som om jeg nærmer meg 70 år, men jeg liker sjal.... Synes det er godt når det luner litt på ryggen.
Nå i deilige sommerkvelder er det også deilig å trekke sjalet om skuldrene.

Sjalet er heklet i en blanding av ull og silke, og er deilig og mykt.

Oppskriften har jeg kjøpt på http://www.sommerfuglen.dk/shop/frontpage.html De har en skjønn butikk i københavn, og fordi jeg har ei strikkeglad venninne har jeg stiftet bekjentskap med denne rikt utstyrte butikken. En titt inn hos de er å anbefale.

Verbenaene mine står i vakker blomst på sine lange stilker, og humler og sommerfugler svermer omkrig.

Håper du også får noen gode sommerkvelder i dagene som kommer.
Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. Så fint ,jeg likte fargene.
    Jeg er enig med deg at det godt og ha litt skuldrene, det passer jo fint til hverdag og til fest, Marit.

    SvarSlett
  2. Så flott sjal du har laget. Kan være enig at det er godt med noe lunt over skuldrene om kveldene...

    SvarSlett
  3. Er enig med dæ at det e godt og ha noe lunt over ryggen i de sene sommerkveldan vi går inn i nu, sjalet var kjempefint, og det samme var blomsten din, ha en fortsatt fin sommer, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails