Følgere

onsdag 6. juni 2012

Utsikt til min hage

Våre hus er bygget slik at alle enhetene har en egen innebygget hage med høye vegger omkring. Her har man en helt privat og nesten hemmelig hage - uten utsyn, men heller ikke innsyn. Her har vi forsøkt å lage en fargerik liten oase som det er godt å lande i etter en travel hverdag. Jeg nyter stillheten her inne om kveldene når ungene er lagt, og da er det faktisk greit å rykke opp en skvallerkål eller ti.
Vi har en sitteplass med overbygg, og med en varmelampe - som jeg drømmer om at blir montert -er det godt og varmt å sitte her. De høye veggene rundt gjør hagen lun - selv på vindfulle dager.


 Hagen er på ingen måte stor - 10x15 meter har vi til rådighet, men det blir plass til en huske, en hengekøye og gode lesestunder, så da er jeg i grunnen fornøyd :-)

Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails