Følgere

torsdag 5. januar 2012

Å få tid...

I dag har jeg fått tid - og jeg kjenner meg så rik :-) Egentlig skulle jeg ha sittet i en gymgarderobe nå, mens jentene mine løp rundt på jakten etter en fotball, men i stedet følger pappa dem - så jeg har fått 2 timer... Sååå deilig! Ikke at jeg skal fylle de timene med så mye, men å fylle to timer med ingenting er rene lykken for meg en torsdag ettermiddag...
Så her sitter jeg, med et styk sykt barn og ser prinsessefilm in spe mens jeg blogger og lar meg inspirere til vårlig syglede av Tone Finnanger sine mange bøker. Bøkene har jeg hatt i bokhyllen i mange år, men det er desverre sjelden jeg får laget noe av alt det skjønne som befinner seg inne i bøkene.
Nyter denne fritiden til fulle, med bena i sofaen - trygt og godt oppbevart i mine skjønne tøffler som ble kjøpt inn på julemarked på Blå rett før jul - holder føttene mine gode og varme, så hvem kan vel klage da? Sender en varm tanke til den skjønne damen som har strikket de.

Livet er som en konfekteske. Du vet aldri hva du får.


                                                                                                   Film: Forrest Gump




Håper du har hatt en fin dag også! Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. Så deilig å få tid til å bare slappe av:-). Ha en fin fredag.

    SvarSlett
  2. Åååå dette var koooslig...og nydelig sokk/tøffel:)
    Likte også godt ordtaket...det tar jeg med meg videre:)God torsdagkveld:))

    SvarSlett
  3. Slike stunder er gull verdt:)
    Og så nydelige føffler, tenker de er gode og varme.
    Ønsker deg en fin kveld og ei god helg,og god bedring til sykt barn:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en deilig ettermiddag :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så deilig med to hele, ubrukte timer som du kan fylle med hva du vil... Husker jeg syntes ventetiden i garderobene eller i gangene var koselig. Da kunne jeg sitte i ro og bare kose meg med strikketøyet og musikk på ørene. Eller prate dersom andre ventet også. God helg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails