Følgere

torsdag 26. januar 2012

som perler på en snor

Jeg synes perleblomster er nydelige. Jeg liker jo blått veldig godt. Når disse godingene i tillegg står lenge, og villig blomstrer på nytt år etter år når jeg planter dem ut, er det få grunner til ikke å unne seg noen vårlige gleder i vinduskarmen i midten av januar.

Blomstene har stått i stuen i over to uker nå. Vi har en stue med svært vekslende varme, og den varmes best opp når vi fyrer opp  om ettermiddagene. Dette gjør nok at blomstene blir ekstra holdbare, men jeg tror nok at jeg ville kjøpt dem uansett :-)

Vinterlige og kjølig farger både utenfor vinduet og i vinduskarmen.

I morgen skal en ny perleblomst slå følge med meg hjem - en ekstra helgeglede. Tenk i morgen er det allerede fredag - den beste dagen i uka, da helgen ennå er ubrukt, og bare i startgropa...

Blomster er til for å være vakre. Mennesker er til for å være gode.


                                                                                                                                     Phil Bosmans


Takk for at du titten inn til meg.
Klem HIlde


4 kommentarer:

  1. Elsker perleblomster. Må nok kjøpe noen til helgen jeg også. Kos deg med fredag på jobb:-)

    SvarSlett
  2. Pærleblomstrene er så nydelig, trur æ må ta mæ en tur på hage sentret for og se om de har den her,
    idag ble det 2 stk. orkide og 2buketter tullipaner som blei med mæ hjem:)

    Ha en fin kveld, Hilde, hilsen Lisbeth <;O)

    SvarSlett
  3. Perleblomster er utrolig fine!
    Må nok ha noen sånne jeg også :)

    SvarSlett
  4. Så herlig tak under, hurra!!
    God helg,HIlde.
    Klem♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails