Følgere

lørdag 15. januar 2011

5,5 kilometer

I dag har vi vært på deilig skitur i Lillomarka. Turen gikk fra Solemskogen og hjem.5,5 kilometer ble tilbakelagt, og ungene synes vi hadde en strålende tur. Pause med pølser på termos, kakao og kvikk-lunsj ble det også - det er vel nærmest obligatorisk...



Litt hardt å sette vekkeklokka på ring klokka sju en lørdag morgen for å klare å kapre seg parkeringsplass i nærheten av skiutfarten, men når vi vel satt ferdig påkledde i bilen var det en helt fin start på dagen. Nydelig fåre på noen få mm med nysnø. Sju kuldegrader og god plass i løypene.

Disse tulipanene har nå bodd i kjellerstua siden forrige torsdag - de har blitt glemt en gang og virkelig hengt med hodet - blitt hardt snittet og kommet seg igjen - se hvilke skjønnheter de er!




Så lekre detaljer om man bare kommer nær nok.



Nyt helgen - nå skal jeg sy.... Mmmm det er kos for meg - nå er begge prinsessene på utlån, og far og sønn skal snekre.
Nyt helgen. Legg gjerne igjen et lite spor - da besøker jeg deg gjerne.
Klem Hilde




4 kommentarer:

  1. Så flinke dere er til å gå på ski. Jeg har forlåig bare gått på ski i gymtimene.Men i morgen må jeg komme meg ut på en rolig skitur. Hoster fortsatt ganske så godt. Ha en deilig lørdagkveld:-)

    SvarSlett
  2. Skjønner tankene rundt vekkerklokke på en fridag..men det er verdt det!!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er til å ta med barna ut på tur!
    Klem fra Igi

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails