Følgere

torsdag 6. januar 2011

Aftensol

I dag har snøen lavet ned, og ungene har frydefult måkt snø... Egentlig er jo det helt supert, rent bortsett fra at de krangler om hvem som kan måke hvor... Nå ser det ut til at snøgudene er gavmilde, så det blir nok å ta av noen dager til...

Det er jo vakkert når snøen ligger over kvist og hekk, men det hadde vært fint om den kom ned i passe posjoner litt hist og her i steden for samlet i en skikkelig snøværsbolk!




Litt mere vintersol fra hytta må jeg dele, men dette ble de siste bildene med sol fra julen... I helgen skal vi i gang med et nytt opp pussings prosjekt på barnerommet - så nå blir det nok litt planker og en dæsj rosa i noen innlegg...








I morgen er det frrrredddan - og mine elever vet alle at det er den beste dagen i uka for meg - selv om de holder en knapp på lørdagen som bringer lørdagsgotteri...
Nyt fredagen!
Takk for at du titter inn til meg - legg gjerne igjen et lite spor så titter jeg inn til deg!
Klem Hilde



4 kommentarer:

  1. Så nydelige vinterbilder du har tatt!
    Virkelig flott med snødekte trær,og en så vakker himmel.
    Her så jeg klosterklokkene titte opp av jorden i dag,men de får nok snøkåpen på seg igjen..
    Lykke til med oppussingen!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. ohhh vilken mästerfotograf du är hilde, underbara vinterbilder!!!
    må väl, varmkram lotten

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder! Vi har masse snø her og - og mer er i vente, skjønner jeg.
    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder.Lykke til med opp pussingen,jeg fikk se på matrialene,jentene gleder seg.De skrøyt av pappa, for han er snekker, sa de.
    Ha en koselig helg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails