Følgere

lørdag 8. januar 2011

Blått

Nå har jeg fundert og tenkt - ja, og fundert litt til... Det blir blått en stund fremover på syrommet nå - i hvertfall det som skal produseres til meg... Har noen skjønnheter liggende på vent, og endelig har jeg funnet ut hva de skal brukes til...
Dette deilige bladet ble med hjem i går... På bildet synes gjenskinnet fra morgenens stearinlys som ble tent mens jeg drømte meg litt bort i bladets innhold...


De to lekre damene fra Tildas kjøkkenhage skal ikles mine blå stoffer, og jeg gleder meg til å begynne å sy de! Jeg er innom mange ulike farger i løpet av et år, men jeg kommer alltid tilbake til blått, så derfor blir det nå litt blå tekstiler som skal produseres...


Jeg får finne frem snøskuffa og se hva ungene holder på med ute, men i ettermiddag venter syrommet på meg....
Ønsker deg en deilig lørdag - med eller uten snøskuffe...
Takk for at du titter inn til meg - legg gjerne igjen et lite spor, så titter jeg inn til deg.
Klem HIlde


5 kommentarer:

  1. Så søte damer og fine stoffer! Blir nok bra! Her er jula på vei ut og vaksebøtta står klar!
    Kos deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Hilde!
    Fine stoffer du har funnet fram,ja blått må til innimellom.Blir nok flotte damer du skal trylle fram.Her har jeg en lysblå/grå løper som må quiltes ferdig.
    God ettermiddag på syrommet:)
    Klem Linda:))

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se damene når de er ferdig :-)
    Jeg har begynt å sy vimpler som Sivert skal ha på rommet sitt.
    Ønsker deg ei go helg ved symaskina ;-)

    SvarSlett
  4. Så masse flotte stoffer du har fått deg - blir spennende å se hva du får ut av det :o)

    Ønsker deg en fin helg videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Fantastiskt vackra tyger i blått! Det blir säkert fräscht med den färgen och man vill ju naturligtvis byta om ibland :)
    Hoppas du får många trevliga stunder i ditt syrum!
    Kram /Bea

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails